Nákupní košík
Žádné přidané položky
Navigation
Zvolte měnu EUR
Kategorie

Hodnocení obchodu na Zboží.cz

 Hifi24.cz na Firmy.cz

 

 

HyperZboží.cz

Odběr bulletinu
novinka

CTK Anticorrosive Soundproofing Mastic

Kód: 16-764
Výrobce: Ctk
Dostupnost: skladem - u dodavatele
Krátký popis Flexibilní pasta na bázi butylového kaučuku a bitumenových přísad, určená pro zvukovou izolaci a ant
489 Kč

 

  Potřebujete radu nebo instalaci?
  neváhejte nás kontaktovat...

Flexibilní pasta na bázi butylového kaučuku a bitumenových přísad, určená pro zvukovou izolaci a antikorozní ochranu vnějších prvků karoserie automobilu (spodek, podběhy kol, prahy atd.) s vlastnostmi pohlcujícími zvuk a tlumícími vibrace. Lze ji také použít k tlumení vnějších plastových podběhů kol. Pasta se nanáší štětcem na suchý, odmaštěný povrch očištěný od nečistot a rzi. V případě potřeby ji lze před použitím zředit rozpouštědlem. Po zaschnutí vytváří odolnou, pružnou a hluk pohlcující ochrannou vrstvu, která je odolná vůči mechanickému namáhání (například nárazům kamenů, štěrku atd.) a povětrnostním podmínkám.
POZOR! Vzhledem k silným penetračním vlastnostem a zápachu se přípravek nedoporučuje používat uvnitř automobilu, například k tlumení čalouněných prvků nebo dveřních panelů (může pronikat nebo prosakovat skrz mezery a být silně absorbován čalouněným materiálem). Před použitím obsah nádoby důkladně promíchejte. V případě potřeby ji lze zředit rozpouštědly. Nejvýraznějšího efektu potlačení hluku z vozovky pronikajícího do vozu z oblasti podběhů kol lze dosáhnout aplikací pasty Defender (tloušťka vrstvy alespoň 2 mm).
Aplikujte na tlumicí materiály vyznačující se nejvyšší úrovní redukce vibrací (například CTK Premium 3-4 mm). Kromě toho by se u plastových krytů blatníků měly použít dva typy zvukově izolačních materiálů, například: rohože CTK Premium 2,2-3,0 mm + vodotěsná protihluková pěna nebo alternativně silnější vrstva pasty CTK Mastic v případě měkkých textilních krytů podběhů kol, které nelze pokrýt butylovými rohožemi. Tímto způsobem je možné dosáhnout snížení hluku z vozovky ve spodní části kabiny o cca 1,5-2,5 dB, v závislosti na modelu vozu, množství, tloušťce a typu použitých materiálů, jakož i na vlivu ostatních součástí karoserie na vstup hluku do vozu.
Přidat příspěvek
  • Pouze registrovaní uživatelé mohou psát příspěvky

Našli jste jinde nižší cenovou nabídku nebo prostě jen chcete nakoupit za lepší cenu?
Kontaktujte nás, připravíme Vám nejlepší možný cenový návrh...

Product description
Flexibilní pasta na bázi butylového kaučuku a bitumenových přísad, určená pro zvukovou izolaci a antikorozní ochranu vnějších prvků karoserie automobilu (spodek, podběhy kol, prahy atd.) s vlastnostmi pohlcujícími zvuk a tlumícími vibrace. Lze ji také použít k tlumení vnějších plastových podběhů kol. Pasta se nanáší štětcem na suchý, odmaštěný povrch očištěný od nečistot a rzi. V případě potřeby ji lze před použitím zředit rozpouštědlem. Po zaschnutí vytváří odolnou, pružnou a hluk pohlcující ochrannou vrstvu, která je odolná vůči mechanickému namáhání (například nárazům kamenů, štěrku atd.) a povětrnostním podmínkám.
POZOR! Vzhledem k silným penetračním vlastnostem a zápachu se přípravek nedoporučuje používat uvnitř automobilu, například k tlumení čalouněných prvků nebo dveřních panelů (může pronikat nebo prosakovat skrz mezery a být silně absorbován čalouněným materiálem). Před použitím obsah nádoby důkladně promíchejte. V případě potřeby ji lze zředit rozpouštědly. Nejvýraznějšího efektu potlačení hluku z vozovky pronikajícího do vozu z oblasti podběhů kol lze dosáhnout aplikací pasty Defender (tloušťka vrstvy alespoň 2 mm).
Aplikujte na tlumicí materiály vyznačující se nejvyšší úrovní redukce vibrací (například CTK Premium 3-4 mm). Kromě toho by se u plastových krytů blatníků měly použít dva typy zvukově izolačních materiálů, například: rohože CTK Premium 2,2-3,0 mm + vodotěsná protihluková pěna nebo alternativně silnější vrstva pasty CTK Mastic v případě měkkých textilních krytů podběhů kol, které nelze pokrýt butylovými rohožemi. Tímto způsobem je možné dosáhnout snížení hluku z vozovky ve spodní části kabiny o cca 1,5-2,5 dB, v závislosti na modelu vozu, množství, tloušťce a typu použitých materiálů, jakož i na vlivu ostatních součástí karoserie na vstup hluku do vozu.
Další informace
Výrobce: Ctk